Albelli Fotoboeken omdömen

Om

gewoon goed!!

gewoon goed!!
Omdöme av bekräftad köpare

Een prachtig fotoboek maken met Albelli, zeker doen!!!

Met Albelli is een mooi fotoboek maken een fluitje van een cent en kom je er niet uit is er nog de helpdesk. Je ontvangt je boek snel thuis en het ziet er ook goed verzorgt uit, kortom gewoon je herinneringen bewaren met een fotoboek van Albelli!!! Doen!!

geweldig

spannend hoe t boek geworden was ,en ja hoor op een ochtend lag hij in de gang
dus je raadt t al gelijk bekijken . nou echt heel mooi geworden ,t was een verrassing voor mijn ouders die 50 jaar getrouwd waren . die waren er erg blij mee ga straks een boek maken van mijn kleinkinderen , twijfel niet dit is een goed fotoprogramma
Omdöme av bekräftad köpare

wij zijn zeer tevreden over het foto boek

makkelijk te maken overzichtelijk duidelijk en goed verzonden
Omdöme av bekräftad köpare

Mooiste herinneringen in een prachtig boek

Altijd goede kwaliteit, nooit problemen. En wanneer problemen, dan altijd meteen goed opgelost.
Omdöme av bekräftad köpare

Mijn boek over mijn leven als kunstschilder ziet er perfect uit!!

Iedereen die mijn boek hebben aangeschaft hebben niets dan lof over de uitvoering van mijn boek.
Geert Winkel
Kunstschilder

echt super mooi!!!

Zeker een aanrader. Je bepaalt zelf welke foto's er in komen te staan en hoe het er uit ziet en de rest wordt voor je gedaan. Met een prachtig resultaat!
Omdöme av bekräftad köpare

Snelle levering en prima kwaliteit

Onlangs heb ik van onze korte vakantie in Barcelona een fotoboek gemaakt en laten verwerken door Albelli. We vinden dat het heel mooi geworden is en ook zo snel geleverd. Het reisje hebben we gemaakt naar aanleiding van ons 12,5 jarig huwelijk en het is een heel mooi aandenken geworden.
Omdöme av bekräftad köpare

Boek te dik omdat erg dik papier wordt gebruikt. Heb betere ervaring gehad met Albelli. Erg jammer.

Zal de volgende keer overwegen of ik nog eens Albelli zal gebruiken.
albelli.nl

Svar från albelli.nl

Beste Herman,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het fotoboek niet aan uw verwachtingen voldoet. Wij adviseren u om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden. U kunt ons bereiken via http://www.albelli.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Albelli

Gewoon goed

Prima fotoboek, goede kwaliteit, snelle levering. Niets op aan te merken.

Perfect

Ik ben zeer onder de indruk van de kwaliteit van het fotoboek. Maar ook het gemak waarmee het fotoboek kan worden gemaakt is bijzonder. Ik heb wel eerst een soort storyboard gemaakt en daarmee het fotoboek ingevuld. Bijzonder vind ik ook de mogelijkheid om foto´s als achtergrond te gebruiken, met een eenvoudig instelbare transparantie en dan over de hele pagina, of twee! Dat was voor mij de finishing touch! Daarom de hoogst mogelijke waardering!
Omdöme av bekräftad köpare

meestal is de uitvoering qua inbinden goed, soms laat het te wensen over; dan stuur ik het album gewoon terug en dat gaat zonder problemen.Dus goede service indien er klachten zijn.

De foto's in een fotoboek van Albelli zijn qua kleur in de uitvoering "niet hoogglans" prima.
Het laatst ontvangen boek (maart) is naar wens ontvangen.
Maak eens een fotoboek bij ALBELLI.
Omdöme av bekräftad köpare

Albelli levert een prachtige kwaliteit

Het fotoprogramma is duidelijk en gemakkelijk te gebruiken. Wanneer je het album thuis hebt zul je zien dat de kwaliteit heel erg mooi is! Ik kan Albelli aan iedereen aanraden!
Omdöme av bekräftad köpare

prachtige en duidelijke foto's!

heel fijn programma om mee te werken met heel veel sjablonen kaders enz,heel mooi en duidelijk fotoboek,met tips en trucs kom je ook veel te weten hoe alles werkt en met de voorbeeld fotoboeken kun je ook veel inspiratie opdoen.
Omdöme av bekräftad köpare

super goede kwaliteit en snel in huis!

Ga voor Albelli, het gaat je zeker niet tegenvallen. Dus probeer t gewoon!
Omdöme av bekräftad köpare

Op zich makkelijk kan beter.

Jammer dat het programma af en toe vast loopt. Dat kost weer tijd om weer opnieuw in te loggen op te starten. En vervelend als dat 4x per boek gebeurd. Daarbij hoop je dat je dan alles nog hebt. Dat is verbetert dat je niet alles kwijt bent.
Omdöme av bekräftad köpare

het blijft heerlijk om een boek te kunnen creeren

elke keer is het weer spannend om het resultaat van een aantal uurtjes creeren
Omdöme av bekräftad köpare

Ga niet langer op zoek, bestel een Albelli boek!

Hoi Esther,

Je had het vorige week over het maken van een fotoboek en het zoeken naar een goeie site om zo'n boek te maken. Stop met zoeken, ik heb er eentje: www.Albelli.nl.
Een duidelijke site, een eenvoudig (download)programma, volop hulp, prima kwaliteit, kortom downloaden die hap.
Hartelijke groet,
Laura
Omdöme av bekräftad köpare

Een mooi fotoboek is in een handomdraai gemaakt met veel "foto-bewerk" mogelijkheden.

Een boek maken is gemakkelijk. Achtergronden te kust en te keur, ook foto's als achtergrond. Wat ik een voordeel vind is dat je de achtergronden kunt laten verflauwen.
Fotoranden kun je kiezen, je kunt foto's in het papier laten verzinken of ze met een schaduwrand naar boven halen. Ook tekst is gemakkelijk erbij te zetten.
Omdöme av bekräftad köpare

Zo'n mooi kaartje, ik had er mijn handtekening bij moeten zetten.

Het trouwkaartje dat ik had ontworpen met zelfgemaakte foto´s is volledig tot zijn recht gekomen, dankzij de perfecte afdrukkwaliteit van Albelli. De enige tip die ik Albelli zou willen geven, is het netjes vouwen van de kaart. Zou deze recht op de lijn gevouwen zijn, dan had ik absoluut vijf sterren gegeven, dan was het perfect geweest. De prijs die ik voor de kaartjes betaald heb en de kwaliteit die daarvoor is geleverd, is erg goed!

albelli.nl Support

Vi finns här: Nederländerna

Kategori

Trustpilots Åtaganden

Prenumerant av Trustpilot

Inga företag kan radera eller redigera givna omdömen.